Om Kerteminde Cityforening

Foreningen ønsker at bidrage til at bevare Kerteminde som det unikke sted, der er værd at besøge hele året både for at handle, spise, sejle eller for at gå en tur i de smukke gamle gader – eller i de spændende nye omgivelser på havnen, hvor man kan nyde Kertemindes unikke arkitektur og historie. Kertemindes historie handler om et lille samfund baseret på handel og fiskeri, og som lige nu er i gang med at vokse sig større, og her skal fællesskabet fortsætte med at være vores unikke fortælling.

Kerteminde Cityforenings formål er at markedsføre Kerteminde ved at støtte op om fællesskabet, planlægge og gennemføre forskellige aktiviteter samt varetage medlemmernes interesser i forhold til synlighed, handel og relation til deres egen cityforening.

Cityforeningen har i dag en aktiv forening med over 40 medlemsbutikker,  hvor der altid er plads til flere, som gerne vil fællesskabet og samarbejdet omkring at bibeholde en by, som er attraktiv at bo i. Sammen kan vi bevare Kerteminde som et unikt sted, der altid er et besøg værd både for at handle, spise, sejle, tage på museum eller for at gå en tur i de gamle, eller nye gader, og nyde Kertemindes unikke arkitektur og historie.
Velkommen til Kerteminde

Jonas Nielsen